Το αλκοόλ έχει τις οδηγίες χρήσης του Πώς μπορούμε να πίνουμε ποτά χωρίς να μας... πίνουν εκείνα; - 2 September 2009 - Andronianoi On Line
Παρασκευή, 25 Μαϊου 2012, 17.51.27
Καλώς Ορίσατε Guest | Εγγραφή | Είσοδος

Andronianoi On Line

ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΩΝ
hit counter
Επικοινωνία
ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ Facebook
ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ Twitter
ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ ΣΤΟ Youtube
A.E.AΝΔΡΩΝΙΑΝΩΝ (VIDEO)
ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ
Ο ΚΑΙΡΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΒΟΙΑ
Φόρμα Εισόδου
Όνομα Χρήστη:
Κωδικός:
Κατηγορίες
Πολιτικά
Τεχνολογία - Επιστήμες
Διάφορα
Παράξενα και αστεία
Τοπικά Νέα
PC Doctor
Περί Φωτογραφίας
Βιογραφίες-biographies
Σαν σήμερα
Συναξαριστής
Υπολογιστές-Ιντερνετ
Αυτοκίνητο
Αθλητικά
Θεολογία
Ψάρια & Θαλάσσια Ζώα
Αφιερώματα
Λαϊκή Παράδοση
Ιστορικά
Βίντεο-Video
Xάρτες - Maps
Κοινωνία
Κόσμος
Βιβλιοθήκη των Ελλήνων
Άγγελμα Ημέρας
Λεξικό
Συνταγές Μαγειρικής
Φωτογραφία Ημέρας
Οικονομία
Λαογραφικά
Oμογένεια
Bυζαντινή Μουσική
Αυλωναρίτες Μετανάστες
Βιβλίο του κ.Δημητρίου Σγούρου
Θάνατος, Ανάσταση & Αιώνια Ζωή
Χάρτες Ευβοίας υψηλής ανάλυσης
Ποιήματα που επιλέγει ο "Μπιφτέκας"
Ελληνικός κινηματογράφος
Λειτουργικά Κείμενα Ορθοδόξου Εκκλησίας και Προσευχές
Θέματα Υγείας & Διατροφής
Θέματα Παιδείας
Yγεία-Πρόνοια-Ασφάλιση
Άμυνα-Ασφάλεια-Εξωτερική Πολιτική
Άρθρα
Ευρετήριο
Ημερολόγιο
Αρχείο
Σύνδεσμοι
Στατιστικά

On Line: 2
Επισκέπτες: 2
Χρήστες: 0
Χρόνος Λειτουργίας
Oι Ανδρωνιανοι στον Χάρτη




Κεντρική » 2009 » Σεπτεμβρίου » 2 » Το αλκοόλ έχει τις οδηγίες χρήσης του Πώς μπορούμε να πίνουμε ποτά χωρίς να μας... πίνουν εκείνα;
11.19.43
Το αλκοόλ έχει τις οδηγίες χρήσης του Πώς μπορούμε να πίνουμε ποτά χωρίς να μας... πίνουν εκείνα;
Υπάρχουν οδηγίες χρήσης για το αλκοόλ; Μπορούμε να το καταναλώνουμε προστατεύοντας ταυτόχρονα τα οστά μας, αποφεύγοντας το ανεπιθύμητο πρήξιμο ή τον πονοκέφαλο του επόμενου πρωινού; Και ποιο είναι το πιο δημοφιλές ποτό; Η απάντηση στο τελευταίο ερώτημα είναι: η τεκίλα. Παρ΄ ότι η μπίρα και το ουίσκι παραμένουν ψηλά στη λίστα των δημοφιλών αλκοολούχων, η μεξικανική τεκίλα θεωρείται το ανερχόμενο αστέρι της κατηγορίας. Το μερίδιό της στην παγκόσμια αγορά αυξάνεται σχεδόν κατά 10% κάθε χρόνο της τελευταίας δεκαετίας και αυτήν τη στιγμή υπολογίζεται στα 3,5 δισεκατομμύρια ευρώ. Φέτος η τεκίλα έγινε το πιο δημοφιλές ποτό στη Βρετανία και μάλιστα οι ακριβές μάρκες, εκείνες που χρειάζονται 12 χρόνια για να ωριμάσουν. Υπάρχουν όμως πολλά ερωτήματα για το πώς να καταναλώνουμε αλκοολούχα ποτά χωρίς να μας...

καταναλώνουν εκείνα.

Έξι ερωτήσεις και απαντήσεις για τα ποτά
Κάποιοι υποστηρίζουν ότι η μπίρα μπορεί να βελτιώσει την κατάσταση των οστών. Είναι αλήθεια;

Είναι πιθανό. Ερευνητές του Πανεπιστημίου Ταφτς της Βοστώνης μελέτησαν την οστική πυκνότητα και τη διατροφικό ιστορικό 2.000 και πλέον ανδρών και γυναικών άνω των 60 ετών και διαπίστωσαν ότι οι άνδρες που έπιναν ένα με δύο μικρά μπουκάλια μπίρα την ημέρα είχαν μεγαλύτερη οστική πυκνότητα από εκείνους που δεν έπιναν. Για να καταλήξουν σε αυτό το συμπέρασμα έλαβαν υπ΄ όψιν τους την ποσότητα ασβεστίου που λάμβαναν και το ιστορικό καπνίσματος, δύο παράγοντες που επιβαρύνουν την κατάσταση των οστών. Το γιατί μια μικρή καθημερινή ποσότητα μπίρας προστατεύει τα οστά δεν είναι γνωστό, ίσως όμως αυτό να οφείλεται στη σιλικόνη μία ουσία που σε υγρή μορφή απορροφάται ιδιαίτερα εύκολα από το σώμα μας και ενισχύει τα κόκαλα. Μεγάλη περιεκτικότητα σε σιλικόνη παρουσιάζουν μάλιστα τα πράσινα φασόλια, η βρόμη, τα δημητριακά και το πεπόνι. Γιατί το ποτό επηρεάζει περισσότερο τις γυναίκες απ΄ ό,τι τους άνδρες;

Έχει να κάνει με τη σύνθεση του σώματός μας. Οι γυναίκες έχουν μεγαλύτερο ποσοστό λίπους σε σύγκριση με τους άνδρες και λιγότερα υγρά. Έτσι το αλκοόλ, που είναι υδατοδιαλυτό, «αραιώνει» πιο εύκολα στο σώμα ενός άνδρα ο οποίος έτσι αισθάνεται λιγότερο την επίδρασή του. Τα ένζυμα που διαλύουν το αλκοόλ παράγονται κυρίως στο συκώτι μας, αν και σε μικρές ποσότητες υπάρχουν και στο στομάχι. Οι άνδρες έχουν περισσότερα στο στομάχι απ΄ ό,τι οι γυναίκες και έτσι το μεταβολίζουν πιο γρήγορα.

Γιατί νιώθουμε τις επιπτώσεις του αλκοόλ περισσότερο το μεσημέρι απ΄ ό,τι το βράδυ;

Παράγουμε λιγότερα ένζυμα που διαλύουν το αλκοόλ στη διάρκεια της ημέρας παρά το βράδυ, γεγονός που εξηγεί γιατί όταν πίνουμε μετά τις 20.00

τη νύχτα, αντέχουμε περισσότερο.

Το αλκοόλ επηρεάζει περισσότερο τις γυναίκες προ της εμμήνου ρύσεως;
Και γιατί;

Οι έρευνες δείχνουν ότι οι ορμονικές αλλαγές στις γυναίκες κατά την προεμμηνορροϊκή φάση μπορεί να έχουν ως αποτέλεσμα ένα ποτό να λειτουργήσει σαν δύο για το σώμα. Το ίδιο ισχύει και εάν (άνδρες ή γυναίκες) είμαστε κουρασμένοι. Ορισμένα φάρμακα επίσης επιδρούν στον μεταβολισμό του αλκοόλ και καθυστερούν την απορρόφησή του, όπως η ασπιρίνη και φάρμακα που παίρνουμε για το έλκος στομάχου.

Αν πίνουμε άλλα ποτά, θα κάνουμε λιγότερη κοιλιά απ΄ ό,τι αν πίνουμε μπίρα;

Μάλλον όχι. Τα ειδικά ένζυμα μετατρέπουν το αλκοόλ σε ακιταλδεΐδη η οποία μετατρέπεται σε μη τοξικό οξικό άλας και τελικά σε λίπος, διοξείδιο του άνθρακα και νερό. Αυτό το λίπος συνήθως εναποτίθεται κοντά στο συκώτι, ένας λόγος για τον οποίον το πολύ ποτό προκαλεί «κοιλιά». Έρευνα στην Τσεχία, στην οποία υπάρχει η μεγαλύτερη κατανάλωση μπίρας στην Ευρώπη, έδειξε ότι οι Τσέχοι δεν έχουν μεγαλύτερη κοιλιά σε σύγκριση με τους άλλους Ευρωπαίους. Παίρνουμε βάρος όταν λαμβάνουμε περισσότερες θερμίδες απ΄ όσες χρειαζόμαστε ενώ το πού συγκεντρώνεται το λίπος είναι θέμα κληρονομικότητας. Η σωστή διατροφή και η συχνή άσκηση είναι ο καλύτερος τρόπος για να διατηρήσουμε το σώμα μας σε φόρμα.

Ποιο ποτό προκαλεί λιγότερο πονοκέφαλο;

Το να μην αναμειγνύουμε ποτά, το να πίνουμε «λευκά ποτά» όπως η βότκα και το να αποφεύγουμε το μπράντι, το ουίσκι και το μαύρο ρούμι είναι ο καλύτερος τρόπος να αποφύγουμε τον πονοκέφαλο. Η ιατρική έρευνα ακόμα δεν έχει αποκαλύψει πολλά για τον πονοκέφαλο. Μελέτη που έγινε στη Δανία σε περισσότερους από 36.000 άνδρες και γυναίκες δεν κατέστη δυνατόν να συνδέσει την ένταση του πονοκεφάλου με συγκεκριμένο είδος αλκοόλ ή με τη συχνότητα κατανάλωσής του.
Κατηγορία: Θέματα Υγείας & Διατροφής | Εμφανίσεις: 297 |


Αναρτήθηκε από: andronianoi