Σοκολάτα και νερό, ισχυρά παυσίπονα - 16 October 2009 - Andronianoi On Line
Παρασκευή, 25 Μαϊου 2012, 11.52.12
Καλώς Ορίσατε Guest | Εγγραφή | Είσοδος

Andronianoi On Line

ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΩΝ
hit counter
Επικοινωνία
ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ Facebook
ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ Twitter
ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ ΣΤΟ Youtube
A.E.AΝΔΡΩΝΙΑΝΩΝ (VIDEO)
ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ
Ο ΚΑΙΡΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΒΟΙΑ
Φόρμα Εισόδου
Όνομα Χρήστη:
Κωδικός:
Κατηγορίες
Πολιτικά
Τεχνολογία - Επιστήμες
Διάφορα
Παράξενα και αστεία
Τοπικά Νέα
PC Doctor
Περί Φωτογραφίας
Βιογραφίες-biographies
Σαν σήμερα
Συναξαριστής
Υπολογιστές-Ιντερνετ
Αυτοκίνητο
Αθλητικά
Θεολογία
Ψάρια & Θαλάσσια Ζώα
Αφιερώματα
Λαϊκή Παράδοση
Ιστορικά
Βίντεο-Video
Xάρτες - Maps
Κοινωνία
Κόσμος
Βιβλιοθήκη των Ελλήνων
Άγγελμα Ημέρας
Λεξικό
Συνταγές Μαγειρικής
Φωτογραφία Ημέρας
Οικονομία
Λαογραφικά
Oμογένεια
Bυζαντινή Μουσική
Αυλωναρίτες Μετανάστες
Βιβλίο του κ.Δημητρίου Σγούρου
Θάνατος, Ανάσταση & Αιώνια Ζωή
Χάρτες Ευβοίας υψηλής ανάλυσης
Ποιήματα που επιλέγει ο "Μπιφτέκας"
Ελληνικός κινηματογράφος
Λειτουργικά Κείμενα Ορθοδόξου Εκκλησίας και Προσευχές
Θέματα Υγείας & Διατροφής
Θέματα Παιδείας
Yγεία-Πρόνοια-Ασφάλιση
Άμυνα-Ασφάλεια-Εξωτερική Πολιτική
Άρθρα
Ευρετήριο
Ημερολόγιο
Αρχείο
Σύνδεσμοι
Στατιστικά

On Line: 3
Επισκέπτες: 3
Χρήστες: 0
Χρόνος Λειτουργίας
Oι Ανδρωνιανοι στον Χάρτη




Κεντρική » 2009 » Οκτωβρίου » 16 » Σοκολάτα και νερό, ισχυρά παυσίπονα
11.50.04
Σοκολάτα και νερό, ισχυρά παυσίπονα
Αμερικανοί επιστήμονες υποστηρίζουν ότι η κατανάλωση σοκολάτας ανακουφίζει από τον πόνο που μπορεί να αισθάνεται κάποιος. Ερευνητές του Πανεπιστημίου του Σικάγου πραγματοποίησαν σειρά πειραμάτων σε ποντίκια και διαπίστωσαν ότι η κατανάλωση σοκολάτας μειώνει τον πόνο. Σύμφωνα με τους ερευνητές πρόκειται για ένα φαινόμενο που δεν σχετίζεται στενά με την πείνα και στην ουσία αποτελεί ένα φυσικό παυσίπονο για τον οργανισμό.

Εκτιμούν ότι η κατανάλωση σοκολάτας για λόγους απόλαυσης ενεργοποιεί στον εγκέφαλο έναν μηχανισμό αντιπερισπασμού ο οποίος υπερισχύει του μηχανισμού που προκαλεί τον πόνο. «Πρόκειται για φαινόμενο που η ύπαρξή του και η ισχύς του μας εξέπληξε» δήλωσε στην «Daily Τelegraph» η Πέγκι Μέισον, καθηγήτρια Νευροβιολογίας και μέλος της ερευνητικής ομάδας. Σύμφωνα με τους ερευνητές, το ίδιο φαίνεται να συμβαίνει και με το νερό όταν κάποιος δεν το πίνει επειδή διψά αλλά για λόγους ευχαρίστησης.
Κατηγορία: Θέματα Υγείας & Διατροφής | Εμφανίσεις: 167 |


Αναρτήθηκε από: andronianoi