Καρκίνος: ακόμη και λίγο κρασί αυξάνει τον κίνδυνο έως 168%, δείχνουν έρευνες. - 20 February 2009 - Andronianoi On Line
Πέμπτη, 17 Μαϊου 2012, 11.08.50
Καλώς Ορίσατε Guest | Εγγραφή | Είσοδος

Andronianoi On Line

ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΩΝ
hit counter
Επικοινωνία
ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ Facebook
ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ Twitter
ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ ΣΤΟ Youtube
A.E.AΝΔΡΩΝΙΑΝΩΝ (VIDEO)
ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ
Ο ΚΑΙΡΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΒΟΙΑ
Φόρμα Εισόδου
Όνομα Χρήστη:
Κωδικός:
Κατηγορίες
Πολιτικά
Τεχνολογία - Επιστήμες
Διάφορα
Παράξενα και αστεία
Τοπικά Νέα
PC Doctor
Περί Φωτογραφίας
Βιογραφίες-biographies
Σαν σήμερα
Συναξαριστής
Υπολογιστές-Ιντερνετ
Αυτοκίνητο
Αθλητικά
Θεολογία
Ψάρια & Θαλάσσια Ζώα
Αφιερώματα
Λαϊκή Παράδοση
Ιστορικά
Βίντεο-Video
Xάρτες - Maps
Κοινωνία
Κόσμος
Βιβλιοθήκη των Ελλήνων
Άγγελμα Ημέρας
Λεξικό
Συνταγές Μαγειρικής
Φωτογραφία Ημέρας
Οικονομία
Λαογραφικά
Oμογένεια
Bυζαντινή Μουσική
Αυλωναρίτες Μετανάστες
Βιβλίο του κ.Δημητρίου Σγούρου
Θάνατος, Ανάσταση & Αιώνια Ζωή
Χάρτες Ευβοίας υψηλής ανάλυσης
Ποιήματα που επιλέγει ο "Μπιφτέκας"
Ελληνικός κινηματογράφος
Λειτουργικά Κείμενα Ορθοδόξου Εκκλησίας και Προσευχές
Θέματα Υγείας & Διατροφής
Θέματα Παιδείας
Yγεία-Πρόνοια-Ασφάλιση
Άμυνα-Ασφάλεια-Εξωτερική Πολιτική
Άρθρα
Ευρετήριο
Ημερολόγιο
Αρχείο
Σύνδεσμοι
Στατιστικά

On Line: 3
Επισκέπτες: 3
Χρήστες: 0
Χρόνος Λειτουργίας
Oι Ανδρωνιανοι στον Χάρτη




Κεντρική » 2009 » Φεβρουαρίου » 20 » Καρκίνος: ακόμη και λίγο κρασί αυξάνει τον κίνδυνο έως 168%, δείχνουν έρευνες.
18.11.08
Καρκίνος: ακόμη και λίγο κρασί αυξάνει τον κίνδυνο έως 168%, δείχνουν έρευνες.

Ακόμη κι ένα ποτηράκι αυξάνει τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου. Καθώς μετατρέπεται
στον οργανισμό σε καρκινογόνο μόριο, το αλκοόλ αυξάνει κατά 168% την πιθανότητα να εμφανίσει κανείς καρκίνο του στόματος, του φάρυγγα και του λάρυγγα.

Oι πιο πρόσφατες έρευνες δείχνουν πως δεν υπάρχει κατανάλωση αλκοόλ που να μη συνοδεύεται από κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου. Ένα ποτηράκι κρασί την ημέρα αυξάνει τον κίνδυνο αυτό από 9% ώς 168%, αναλόγως του καρκίνου. Την Τρίτη, το Εθνικό Καρκινολογικό Ινστιτούτο (ΙΝCa) και η Γενική Διεύθυνση Υγείας της Γαλλίας παρουσίασαν ένα φυλλάδιο που απευθύνεται στους γιατρούς και περιέχει διατροφικές συστάσεις για την πρόληψη του καρκίνου. Στις συστάσεις αυτές, που βασίστηκαν σε μια διεθνή μελέτη του 2007 στο πλαίσιο της οποίας αναλύθηκαν πάνω από 7.000 επιστημονικές έρευνες, υπογραμμίζεται η σχέση του αλκοόλ με τον καρκίνο. Περίπου 10,8% των καρκίνων στους άνδρες και 4,5% στις γυναίκες οφείλονται στο αλκοόλ. Στη δεκαετία του 1990 πιστεύαμε ότι σε μικρές δόσεις το αλκοόλ είναι ευεργετικό για την υγεία. Όμως οι καιροί άλλαξαν. Σήμερα είναι αναμφισβήτητο ότι ο κίνδυνος εμφάνισης καρκίνου αυξάνεται ακόμη και με ένα ή δύο ποτηράκια κρασί την ημέρα. Ακόμη και η ευεργετική δράση του κρασιού στην καρδιά αρχίζει τώρα να αμφισβητείται. Σύμφωνα πάντως με τον καθηγητή Ντομινίκ Μαρανενσί, τον πρόεδρο του ΙΝCa, δεν υπάρχει πρόβλημα με την ευκαιριακή κατανάλωση οινοπνευματωδών. «Το σημαντικό είναι», τονίζει, «να μην καταναλώνουμε αλκοόλ, οποιουδήποτε είδους, κάθε μέρα».

ΤΑ ΟΙΝΟΠΝΕΥΜΑΤΩΔΗ συνδέονται με αύξηση των καρκίνων του στόματος, του φάρυγγα, του λάρυγγα, του οισοφάγου, του παχέος εντέρου, του μαστού και του ήπατος. Ο κίνδυνος αυξάνεται με τη δόση. Ένα ποτήρι αλκοόλ καθημερινά αυξάνει κατά 168% τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου του στόματος, του φάρυγγα και του λάρυγγα, κατά 28% τον κίνδυνο καρκίνου του οισοφάγου, κατά 10% τον κίνδυνο καρκίνου του μαστού και κατά 9% αυτόν του παχέος εντέρου. Η αύξηση του κινδύνου είναι σημαντική ήδη από το ένα ποτήρι την ημέρα, εξήγησε η Πολ Μαρτέλ, διευθύντρια ερευνών στο γαλλικό Εθνικό Ινστιτούτο Αγρονομικής Έρευνας (ΙΝRΑ). «Η επίδραση εξαρτάται από την ποσότητα του αλκοόλ που καταναλώνεται και όχι από το είδος του οινοπνευματώδους ποτού». Ένα ποτήρι αλκοόλ αντιστοιχεί σε 3 cl (εκατοστόλιτρα) ουίσκι, 10 cl κρασί ή σαμπάνιας, 25 cl μπίρας.
Κατηγορία: Θέματα Υγείας & Διατροφής | Εμφανίσεις: 312 |


Αναρτήθηκε από: andronianoi